sobota, 3 czerwca 2017

Odchodzę.

No elo. 
Nazwa użytkownika: Lalsari
Hasło: magia1
(specjalnie dla was zmienione)

Diamenty: 269
SC: 4 757
Lvl: 19

Chcecie to bierzcie, nie chcecie i macie trochę moralności to zostawcie. I tak bym to konto usunęła.
Kto pierwszy, ten lepszy, jak to mówią.


No więc gra mi się po pierwsze znudziła,
 po drugie nie mam na nic czasu,
 po trzecie, to na tym blogu z postami stara się chyba tylko Zuza.

Ja rozumiem, że nie wszyscy potrafią pisać ciekawie, mają czas, ale jeśli nie macie żadnych umiejętności w tym kierunku, albo nie macie choć trochę chęci, aby nauczyć się czegoś o pisaniu, to się kurna nie zgłaszajcie. Krew mnie zalewa, jak widzę posty napisane na odwal, żeby było cokolwiek, a do tego zdjęcia ekranu. ZDJĘCIA. Nauczcie się chociaż takich podstaw jak robienie screenów, zanim się zgłosicie.

Zuzę przepraszam, że dowiaduje się o moim odejściu teraz w trakcie czytania posta, ale od dwóch tygodni jak wchodziłam wszędzie regularnie nie spotkałam nikogo na chacie.

To pa, zaraz usunę się z załogi.
No ta, Inka nie zawsze taka miła czy coś.


10 komentarzy:

  1. Hey weszłam i zmieniłam hasło a mogłabyś tylko email potwierdzić bo chcę zmienić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę jesteś taka, że nagle pojawiasz się i pierwszym komentarzem jaki piszesz to "no wezmę se twoje konto tylko maila mi potwierdź"?! Ja kiedy czytałam tego posta to miałam wrażenie, że świat mi się wali, zresztą już planuje posta o tym wszystkim, co siętu dzieje. Zawsze są tu pustki, a teraz nagle jak Inka oddaje publicznie dane do konta zjawia się w chuj komentarzy i pełno chętnych. Czasem nie wierzę w to, co robią ludzie. Inka właśnie odeszła, cała załoga (a przynajmniej ja) w żałobie, a ty jeszcze wypisujesz, że Inka ma ci maila potwierdzić :')

      Usuń
  2. Nie wiedziałam dawno nie wchodziłam s poza tym ja mogę na redaktora i to konto to ona i tak hasło zmieniła :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzia mogłabym pisać na twoim blogu?
    Pisałam już na kilku.
    Pierwszy post to był ten 20 żeczy o mnie.
    Pisałbym też o ciekawostkach na msp i mam pomysł na Serie a nawet na dwie. Pierwsza serio byłaby o ocenie nowych motywów a druga o tym ze jak masz jeden motyw to masz na ciuchy i ja muszę zrobić look który by pasował do tego motywu ale nie używając ciuchów z niego

    OdpowiedzUsuń