środa, 10 sierpnia 2016

Skóra dla vip bez vip!?

Siemka!

Wczoraj przeglądając czeluści filmów na Msp
napotkałem ciekawy film, a mianowicie
chodziło o skórę vip bez vip...
Postanowiłem obejrzeć (nie pamiętam tytułu).
Spróbowałem i działa!
Miałem normalny kolor skóry:

(zdjęcie z challenge xd)

A teraz mam:

(aktualne zdjęcie ^^)

I co!? Masło! Nie mam vipa, a mam skóre!
Pokaże wam jak to zrobić,
ale musisz mieć 300 sc!

1.
(mrugłem 0.o)

Wybieramy skórę którą chcemy i klikamy na nią.
(Na tej stronie musi być skóra dla nie vip!)

2.

Cofamy o 1 stronę!

3.


Wracamy na stronę!

4.


Klikamy na tej stronie na jakąś skórę dla nie vip!

5.


Klikamy na skórę vip którą chcemy kupić i kupujemy!
Ja nie kupie bo mi się moja skóra podoba :d
Ale sposób 100% działa.
Wypróbujcie!

Dowiedzeeeeeeeenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz