wtorek, 24 lutego 2015

Dziwne rzeczy na MSP #1

Hej. Tu Nina,tak przepraszam.. Dawno nie pisałam postów. Nie miałam czasu..Ale do rzeczy..
  Chcę utworzyć taką serię pod tytułem"Dziwne rzeczy na MSP" Będzie to seria o dziwnych :
   -animacjach
   -rzeczach
   -ciuchach
Na MSP.
  Dziś pierwsza część. Będzie o animacji.. Jest dziwna.. Zobaczcie:

To animacja jak jestem zamieniona w zwierzę i strzelam strzałą.. XD
Ta animacja jak pewnie widzicie kosztuje 450 SC i jest w "Dzikie i zwariowane"
Pewnie dlatego jest taka zwariowana. XD 
Okej, to na tyle dziś. 
Jutro postaram się napisać post,ale nie wiem.
A i jeszcze coś,dziś odeszła mi redaktorka,zostałam sama z Zuzią..
Może ktoś chce do nas dołączyć?
Pisać do mnie na MSP lub w komentarzu pod postem na moim blogu "Szukam redaktorów"
Na MSP nazywam się dziewczyna 3210 jakby co.XD 
To link do mojego bloga:[Klik]
Przepraszam,że się może trochę "reklamuje?",ale wiecie..
Ok,to na tyle tego posta,mam nadzieję,że się spodobała nowa seria,pozdrawiam. ~Nina.♥
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz