wtorek, 7 czerwca 2016

Vip Za Darmo

                                    Vip Za Darmo!?

Tak, o tym właśnie będzie ten post. Co po niektórzy może znają tą sztuczkę. Tak to nie hack B). A więc do rzeczy, ta sztuczka jak najbardziej działa (sam próbowałem), ale ma też kilka minusów, ale to na koniec. (Przy okazji wierszyk mojego wujka: Ale były dwie jedna dała druga nie) xD Dobra koniec z głupotami. A i przy okazji moje screeny nie będą idealne gdyż mam problemy z tym (jak ktoś może pomóc niech pisze na MSP)


Krok 1

Wejdź w moje płatności.




Krok 2

Zobacz kiedy ostatnio miałeś vipa.


 Ja miałem 14 maja 2016 ;D


Krok 3

Zmień date na komputerze na tą kiedy miałeś vipa.



Krok 4

Zaloguj się ponownie i ciesz się vipkiem.


Uwagi i Minusy
-Nie możesz kupować rzeczy vip.
-Jak kręcisz kołem vip niedaje ci to sc.
-Jak oprużnisz skarbonke nie da ci to sc.
-Musiałeś mieć wcześnej vipa.

Plusy
-Możesz się poszpanić.
-Nie dostaniesz bana.




Z bogiem! xD

2 komentarze: