wtorek, 6 września 2016

MSP jak z bajki #8

Hej!
Hej!
Hej!

Dziś przygotowałam kolejnego posta z serii "MSP jak z bajki"
I tak, ta seria jest "dla dzieci", 
natomiast dobrze się bawię przebierając moją MovieStar za postacie z bajek xD
Do tego postanowiłam poruszyć też kilka tematów, o których ostatnio zrobiło się głośnio na blogu.
Zacznijmy od przebrania MS za....
No właśnie, za kogo? xD
O to zapytałam na chacie blogowym:
Dobra, to niech będzie ta "twilight sparkle"...
Mamy tu zdjęcie tej oryginalnej:
Znalezione obrazy dla zapytania mlp eg twilight sparkle
A tu moja MS bawiąca się w bal przebierańców -,-
*całą pracę ułatwił mi motyw o nazwie: "Pony Magic"*
I co w tym jest:
Trochę dużo rzeczy...
I kosztuje też sporo ://
No i jest dla Vip'ów ...
Ogona nie ma niestety, ale przynajmniej skrzydła i uszy znalazłam...
Nie wiem, co jeszcze dopisać, więc przejdę do tych wiadomości...



Niedawno na blogu wybuchły komentarze pod moim ostatnim postem
na temat tego dopisku:
A komentarz był taki:
Wypowiedziała się również Inka
i pomimo, że usunęła już swój komentarz,
to i tak widziałam, co napisała...

Napisałam pod komentarzem Anonimowego gościa [xD]
co sądzę o jego komentarzu.
Natomiast powtórzę to jeszcze raz:
Nie wiem, co mnie napadło, że tak o niej napisałam,
bo zamiast się z nią godzić, jeszcze pogarszałam sprawę ://
Tak, to prawda, nie zrobiłam zbyt dobrze pisząc ten dopisek,
ale muszę uroczyście ogłosić, że pomiędzy mną a Baby Girl już wszystko jest w porządku B)
Mam nadzieję, że już wszyscy wszystko rozumiecie
i nie muszę więcej tłumaczyć, dlaczego napisałam, żeby ją zgłaszać...
I NIE, NIE ZGŁASZAJCIE JEJ!!!
XD


Druga sprawa to ta,
że obmyśliłam z Kubą sprawy o następnym zebraniu blogowym.
Postanowiłam również, że takie zebrania będą pojawiały się średnio co dwa tygodnie ^^
A następne zebranie odbędzie się 7 września 2016 roku o godzinie 16:30
Prosiłabym również, aby nowi redaktorzy również przyszli na to zebranie, ponieważ muszę dać im ownera na chacie ^^
Jak zapewne wiecie [albo i nie] jutro pojawią się wyniki z konkursu na redaktora ^^
Więc wyczekujcie cierpliwie tych wyników!! xD

To chyba tyle.
.
.
.

~Zuzia
Również piękne logo zrobione przez Inkę <3
Dziękuję ♥♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz