poniedziałek, 20 czerwca 2016

Kolejne 20 faktów o mnje ;*

Witam 5 dni przed zakończeniem roku szkonego;) xD
Będę płakać za moją klasą:'(
Taq, kończę podstawówkę:(
I idę do gimnazjum (taka ciekawostka, że po podstawówce idzie się do gimnazjum xD).

Właśnie mnie wylogowało z konta.....[*]
JA NIC NIE ZROBIŁAM! XD
CHYBAA.....
A jeśli ktoś mi się wkrada na konto?:'(
Trudno...;)

A teraz przechodzimy do tytułu:
1.Kończę podstawówkę ze średnią 5.54 (KUJON JESTEM xD)
2.W trzeciej klasie wygrałam pierwsze miejsce w konkursie ortograficznym [JA WCALE SIĘ NIE CHWALĘ! xd].
3.Na szczęście nikt mi się na konto nie wkradł.....to ja coś popsułam xD.
4.Tańczę w pierwszej parze poloneza [No, za****ście].
5.Właśnie mi się nudzi tworzę konto hackerskie;).....Bójcie się xD
6.Jestem osobą, która woli samotność.
7.Nauczyłam się czytać w wieku 4 lat [Nje za wcześnie?! xD].
8.Jestem w połowie optymistą, w połowie pesymistą ^^.
9.Właśnie myślę, o czym jeszcze napisać xD
10.Na koniec podstawówki mówię pinkny wierszyk Xd [Przypomniało mi się zakończenie przedszkola xD]
11.Moim talentem -jak twierdzi moja przyjaciółka- jest fotografowanie.
12.Za niedługo będę nosić aparat na zęby [NORMALNIE, KALEKA ZE MNIE. JESZCZE MI TYLKO NOGI W GIPSIE BRAKUJE DO SZCZĘŚCIA  XD]
13.Jestem najniższa w klasie (być może już niedługo.....).
14.Mam 154 cm wzrostu (tak przynajmniej mi się wydaje xD) i ważę 38 kg (JAKIE SZCZEGÓŁY XD).
15.Moja wyobraźnia nie zna granic............ :/
2 GODZINY PÓŹNIEJ


WŁAŚNIE SOBIE UŚWIADOMIŁAM, ŻE JESTEM DZIWNA://

16.Jestem strasznie UPARTA i LENIWA.....
17.Ale za to jestem POMOCNA i MIŁA.
18.Moją ulubioną bajką z dzieciństwa była Pszczółka Maja   xD [NIE, NJE MAM O CZYM PISAĆ...].
19.W mojej klasie są dwie średnie 6.00  --WTF?!--
20.Właśnie zasypiam, więc kończę tego posta  xD.....

PAP...[TUTAJ ZIEWAM.....XD]

~ZUZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz