sobota, 25 czerwca 2016

TOP Tydzień #2

Hej, Hi, Hola, Ohayo, Anyeong!



^postanowiłam, że będę też wstawiać swoją ulubioną piosenkę na ten tydzień
, ale najczęściej będzie to k-pop, więc jeśli nie lubisz, to pomiń ;3^


No więc, witam was wszystkich i każdego z osobna w nowym poście.
Czy u was też jest taki upał?
U mnie temperatura waha się od 36-38 stopni ;___; 
Okok, zapraszam na mój pogrzeb, bo zaraz umrę :3


Zaczynamy!

TOP LOOK



Został on stworzony przez użytkowniczkę o nicku juna13
To ktoś popularny ostatnio, c'nie? XD
No co, jak ja zaczynałam grę to popularne były ALAKINGA i Lady Zanetka. xd
Dawno już się nie orientuję w tym, kto jest teraz 'sławny'

Look nawet mi się podoba, ale jak dla mnie za dużo się tu błyszczy.
Poza tym, nie odpowiada mi zbytnio odcień błękitu w jakim są ubrania xd

Ocena 8/10


TOP ARTBOOK



Hmmm... 
Myślę, że autorka się napracowała przy stworzeniu opakowań tych 'perfum', ponieważ są stworzone z figur. 
Całkiem fajne xd
(wolę męskie :3)

Ocena 8/9


TOP FILM



Film, gdyby nie była to sekundówka i miał jakieś dialogi, byłby bardzo fajny.
Przejścia w animacjach są płynne i był jakiś pomysł.
Niestety, ja nie lubię seków xd

Ocena 6/10


TOP UBRANIE



Czapka z 'E'.
Żadne zaskoczenie xd
Każdy to teraz ma, okropna plaga ;___;
Moim zdaniem czapka znacznie straciła na wartości xd
Chociaż w sumie, to sama w sobie mi się podoba...

Ocena 7/10


TOP ANIMACJA



Całkiem fajna, ale jakoś mnie nie powaliła .-.

Trochę nudna xd

Ocena 5/10



No cóż, to już koniec :3
Ten tydzień podoba mi się bardziej od poprzedniego, który oceniałam
Pominęłam artykuł, ponieważ jest taki sam jak w tamtym tygodniu i nie zapowiada sie na zmianę xd


Okok, to by było na tyle z mojej strony ^^'

~Inqua


^nowe logo xd^

1 komentarz:

  1. Taaak, u mnie straszny upał XD. Właśnie się błyska , grzmi, pada deszcz, wieje wiatr i nie wiem, co jeszcze XD. A teraz jedzie straż pożarna, bo się drzewo wywaliło xD

    OdpowiedzUsuń