wtorek, 7 czerwca 2016

MSP jak z bajki #5

CZEŚĆ, WITAM!

Tak na wstępie info: zamierzam zrobić nową serię. Jeszcze zastanawiam się co do niej, ale myślę, że już w najbliższym czasie się pojawi;)

A teraz przechodzimy do tytułu posta.....
Kto będzie teraz?
KSIĘŻNICZKA TIANA.......
Może nie wiecie, kto to (albo wiecie), ale jest to KSIĘŻNICZKA! [Wow, Zuzia, tego to oni na pewno nie wiedzieli xD].
#PSYCHO

A teraz tak na serio: To jest księżniczka z bajki pt. "Księżniczka i Żaba".

Tak wygląda w bajce:

A to moja wersja na MSP (to nie jest moje główne konto, stworzyłam je na potrzeby posta):


KOLORKI:

Nomm...Niestety, ale dla Vip...
WIEM, ŻE WYSZŁO MI FATALNIE, ALE NIESTETY SZAFA MSP NIE JEST TAK ROZWINIĘTA JAK JA  xD
B)

I jeszcze jedno info: Pod koniec roku szkolnego mam zamiar zrobić kolejne 20 faktów o mnie;)
ZEPSUŁAM WAM CAŁĄ ZABAWĘ ZE ZGADYWANKI: "OJEJ, CÓŻ ONA DZISIAJ WSTAWI NA BLOGA?"  XD

PA!


~ZUZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz