wtorek, 26 lipca 2016

Trik: Jak mieć w filmie nie swoje animacje?+Podziękowania

Cześć kochani tu Baby Girl.:3
Dziś pokażę Wam trik, w którym możecie zyskać czyjeś animacje lub ktoś może zyskać Wasze animacje. Niestety można użyć tego tylko w filmie. Jest to proste nikt nie ucierpi i nikt nic nie straci, ani nie zyska na zawsze. 
To zaczynajmy!
1.Wchodzimy w świat filmów.
2.Wybieramy dwie lub więcej postaci. Ja wzięłam tu akurat mnie i Zuzię, ale możecie brać kogo chcecie i ile chcecie.

3.Teraz konkrety. Włączamy animacje osoby, której chcemy mieć animacje. Ja włączyłam swoje, aby Zuzia miała animacje z kotkami, której normalnie nie posiada.
4.Nie wyłączamy okienka z animacjami osoby, której chcemy wykorzystać animacje! 
Teraz biorę Zuzię i kręcę ją wokoło mnie tak 8-10 razy. Wiecie takie szybkie kółka.
I tadam! Zuzia ma moją animację! Ja na razie mam zakupioną tylko jedną animację, ale gdybym miała ich więcej wtedy Zuzia np. w każdej klatce mogła mieć nie swoją animację!:D 
Mam nadzieję, że wszystko zrozumieliście, a jeśli nie to piszcie w komentarzach lub na MSP  (nazywam się xBABYxGIRLx) Świetny trik, już nieraz używałam go na innych kontach!:)

Teraz druga sprawa, chciałabym serdecznie Wam podziękować za pomoc w levelu! Mam już 7 level! Dziękuję Wam bardzo, jesteście cudowni.

Jeszcze chciałam kierować specjalne podziękowania do Parawhore, która dała mi bardzo dużo prezentów za nic! :3 Dziękuję Ci bardzo za wsparcie!

Ogólnie to zapraszajcie mnie do znajomych na MSP xBABYxGIRLx
Chciałam Was jeszcze zapytać o to czy chcielibyście 20 faktów o mnie lub Q&A, żeby mnie lepiej poznać? Piszcie swoją opinię w komentarzu lub na MSP. :)
Mam nadzieję, że pomogłam, papa!
~Baby Girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz