niedziela, 5 czerwca 2016

Wywiad #2 + INFORMACJE

Hej!
Heloł!
Cześć!

Dzisiaj nowy wywiad! *YAY*
KTÓ SIEM CIESZY JAK JA?
AMARA POWRÓCIŁA NA BLOGA!! *YAY*
(lubię pisać *YAY*) :)

Będzie to wywiad z Ewaszczypior1
<Wiadomość dla Amary: Przepraszam, że nie odpisałam na Twoją wiadomość, ale w piątek nie wchodziłam na MSP. Dzisiaj dopiero weszłam xD>

Przechodzimy do wywiadu:
Ja: Hej, mogę przeprowadzić z Tobą wywiad na bloga?
Ewaszczypior1: Heh spoczko :P
Ja: Od kiedy jesteś na MSP?
Ewaszczypior1: Od lipca 2011 roku..tak trochę długo XD
Ja: Jak dowiedziałaś się o MSP?
Ewaszczypior1: Od moich znaj Moniczka 899 i Jagoda 899 (One też mi pokazały stardoll tylko że mnie nie wciągnęło) XD
Ja: Ok, czy grasz w jakieś inne gry niż MSP?
Ewaszczypior1: Oczywiście, m.in. Don't Starve, FNaF, Minecraft, The Binding of Isaac i wiele gier mobilnych xD
Ja: Ok, co najbardziej lubisz w MSP?
Ewaszczypior1: Trudno powiedzieć, pewnie to, że można zrobić na MSP mnóstwo rzezcy, jeżeli ma się pomysł. Z niczego można zrobić serię filmów, którą pokochają setki, Artbooka, którego zlovkują tysiące, looka, którego kupią wszyscy ;3
Ja: Co najbardziej lubisz robić w Mieście Filmów?
Ewaszczypior1: Artbooki. Nawet nie będę o tym myśleć, ledwie co wchodzę na inne rzeczy tam XD
Ja: Czy miałaś jakieś ciekawe historie związane z MSP?
Ewaszczypior1: 2 razy mnie okradli XD. To chyba najciekawsze coś co się stało na MSP.
Ja: WOW, i jak udało Ci się odzyskać konto?
Ewaszczypior1: Nigdy nie zmieniono w nim hasła, a w obydwóch przypadkach znałam osobę, co mnie okradła. Powiedzmy, że odzyskałam 75 % okradzionych ciuchów xD
Ja: To super. Chciałabyś kogoś pozdrowić?
Ewaszczypior1: drakulora 303 ;3
Ja: Ok, zapraszam na mojego bloga: wszyscy-uwielbiamy-msp.blogspot.com. Zaraz będzie post z tym wywiadem.
Ewaszczypior1: Ok.


Uff, trochę się zmęczyłam przy tym pisaniu. Mam nadzieję, że Wam się podoba.

A teraz info:
1.Chciałabym poprowadzić nową serię na blogu, ale niestety nie mam pomysłu. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, niech pisze w kom, a ja wybiorę najlepszy pomysł i zrobię z niego serię;)
2.Na moim koncie (zuzka911) wbijam 15 lvl. POMOCY!!!


To wszystko.
Nie mam siły więcej pisać
[RIP]
~Nie mam siły więcej pisać-Zuzia, 5 czerwca 2016 roku 16:51

PA!
























~ZUZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz