poniedziałek, 6 czerwca 2016

Zawirowanie stylów #1 - Emo / +LOGA

Hej, Hi, Hola, Ohayo, Anyeong!


Witam w nowym poście, nowej serii i ogólnie wszystkim nowym, bo jeszcze loga mojego autorstwa będą na koniec xd. W sumie miałam już o tym pisać wczoraj, ale coś się stanęło no i nie napisałam :(
W każdym razie, dzisiaj już nic się nie stanęło i zapraszam do lektury ^^


Dobra, więc... EMO. Kto to? Co to? 
Większość z was kojarzy emo na MSP głównie z ciemnych ubrań (czarny, szary, biały, a także ciemne odcienie jasnych kolorów). Ponieważ chodzi mi tutaj teraz głównie o sam styl, a nie sposób bycia, to to skojarzenie nie jest błędne. 

A więc, oto moja stylizacja:


Jestem z niej całkiem zadowolona xd. Klasyczna czerń z bielą - u emo (wszędzie xd) nigdy z 'mody' nie wyjdzie. Biała bluzka a'la cropp top bardzo dobrze komponuje się ze spodniami z wysokim stanem. Czapka ''na krasnala'' to już niemal nieodłączny element tego stylu. Całości dopełniają vansy w kratę, bransoleta i naszyjnik. Look składa się z:

Naszyjnik ''Moonlight Dreaming'' 300 sc
Bransoleta ''Gold Bracelet'' 400 sc
Spodnie ''Such Fashion'' 550 sc
Bluzka ''Fashion Staple'' 375 sc
Czapka ''Melon Head'' 375 sc
Buty ''Checked'' 450 sc
Włosy ''Frizzy White'' 675 sc

Jak już mówiłam, jestem z niego zadowolona i doskonale wpasowuje się w klimaty emo xd


A teraz przejdziemy do nieco innej części posta, a mianowicie do lóg (czy to się tak odmienia? xd)

1. WikiLivia



2. koniczynka 02



3. ciasteczkowa80



4. lulusiaa <3



5. MyLifeIsMyProblem

*lol, mówię, że jak chcesz, to zrobię jeszcze raz xd*


6. Cheesee




Okay, to by było na tyle ^^
Zmęczyłam się robieniem tych lóg :d
Ja już zmykam XDD

EDIT
tutaj jeszcze logo dla naszej założycielki bloga ^^



Papa, Inqua :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz