wtorek, 20 września 2016

Drugie Q&A z okazji 200-setnego posta ;*

Hej!
Hej!
Hej!

I co ja mogę na wstępie powiedzieć?? 
Może to, że jestem wściekła na Weronikę x-o
Może to dlatego, że wstawiła 200-setnego posta przede mną X(
A pisałam w moim poprzednim poście, że to ja chcę mieć tę okazję napisania tak ważnego posta...
Oczywiście, Wy nie widzicie posta od Weroniki, bo go przywróciłam do wersji roboczej.
Info do Weroniki (jeśli to czyta): Pisałam, że jak ktoś opublikuje posta przede mną, to zamorduje xD
Jestem walnięta, ale trudno .-.

Zacznijmy wreszcie to Q&A !
Być może pamiętacie pierwsze Q&A, które było z okazji setnego posta na blogu?
Taak, i postanowiłam, że co 100 postów pojawi się ode mnie Q&A
Ale jak tylko zobaczę, że ktokolwiek z redaktorów wstawi posta, który będzie kolejną setką na blogu, to nie ręczę za siebie x-o

*Psst? Na blogu jest aż 8 wersji roboczych O.o*
*Zrobię mały spojler*
*Kuba robi maraton postów*
*Kuba się obrazi, że to powiedziałam xd*

A teraz już naprawdę przejdźmy do tego Q&A...


1.Nie powiem Wam, zgadujcie w komentarzach ;3
Kuba wie, gdzie mieszkam, hehe  xD
2.To znaczy że jesteś mną, a ja Tobą O.o
3.Lubię cię c:
4.To chyba trochę nieaktualne pytanie...Przecież napisałaś już 6 postów więc sama odpowiedz sobie na to pytanie ;)  xD
Dziękuję za pytania i pozdrawiam ;*



Uhuhuh, ale się rozpisałaś :D
XD
1.Mój ulubiony owoc to borówki i jabłuszka ^^
A warzyw nie lubię -,-
Lubię tylko ogórki więc jest to jedyne i ulubione warzywo
2.Nie myślę że jestem fajna...
Ja w ogóle nie myślę ;) xd
3.J.angielski i matematyka.
4.Jak nie tą w TV to chyba oczywiste że nie xD
5.Lubię :)
6.Pewnie, że wakacje :D
7.Do Paryża ♥
8.Mam pomarańczowe ściany -,-
9.W wolnym czasie lubię oglądać jutuba [xd], grać w MSP, słuchać muzyki i nie wiem co jeszcze...
10.Tak, lubię matme. To takie dziwne??
11.Takie placki z piekarnika to tak, a placki ziemniaczane to nie .-.
12.Z allegro xd
13.Cola
14.Nie wiem...Chyba milka...albo Wedel? Za trudne pytanie ;-;
15.Zimno
16.Pewnie, że matma B)
17.Plecak
18.Żadne z nich :')
19.Angielski
20.Pod względem nauczyciela to na pewno fizyka (Inka wie, dlaczego)
A pod względem samego przedmiotu to....chyba też fizyka...nwm czemu .-.
Dziękuję za pytania i pozdrawiam ;*




1.Lubię majonez 8)
2.Arbuz to warzywo oczywiście XD
*Nie no, przecież to owoc, prawda?*
Dziękuję za pytania i pozdrawiam ;*





Tak, lubię matmę ;p
Czemu są takie pytania??
Czy to aż takie dziwne, że lubię matmę? .-.
Dziękuję za pytania i pozdrawiam ;*





Fajne pytanie xd
Vip skończy mi się dokładnie 5 października.
Dziękuję za pytanie i pozdrawiam ;*





Znowu pytanie od Kuby, świetnie xd
1.Nie wiem, może czekam na to, którą wybierze?
Chyba że nie wybierze żadnej z nas ;-;
To byłoby smutne ;__;
2.Najlepiej w Paryżu ♥ Kocham to miasto ♥
3.Lubię.
4.Ogórek xd
Dziękuję za kolejne pytania i nie pozdrawiam ;*



DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA PYTANIA ♥


Było ich całkiem sporo z czego bardzo się cieszę.
A teraz bonus:
Każdy, kto zadał mi pytanie dostanie grafa na MSP
(Te osoby, których nicku nie znam, a pytanie zadały jako Anonimowy, niestety grafa nie dostaną ;-;)
A reszta, która nie zadała pytań niech cierpi i żałuje, że nie dostanie grafa xd

Żegnam.
Papa.

~Zuzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz