środa, 22 czerwca 2016

SETNY POST NA BLOGU, CZYLI Q&A ! ! !

DZIEŃ DOBRY B)
XD

WITAM Z SETNYM POŚCIE!!!
I W MOIM PIERWSZYM Q&A!

*TUTAJ SIEM ZASMUCIŁAM:(*
A DLACZEGO?
PONIEWAŻ WCZORAJ Z DZIEWCZYNAMI PISAŁYŚMY NA CHACIE, ŻE POPULARNOŚĆ BLOGA JEST ZBYT MAŁA, WIĘC TRZEBA COŚ ZROBIĆ!
WIĘC REKLAMUJCIE TEGO BLOGA (:  XD
*TO SŁOWO: REKLAMUJCIE*
XDD

-NJE NAWIDZĘ SIEBIE-

PRZEJDŹMY WRESZCIE DO Q&A (;


Pytanie (a raczej pytania) pierwsze zadała   wanpir123xd
-Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Czy lubisz grać w inne gry niż MSP?
Masz rodzeństwo?
Nadają się?
I jak się nazywa Twój blog?
-Moje ulubione zwierzę? Nie mam ulubionego. Bardzo lubię psy, wilki, sowy, lisy, wiewiórki, i wiele innych.
Tak, oprócz MSP uwielbiam grę The Sims 4, lecz niestety jej nie mam. Chociaż prawdopodobnie dostanę ją na święta.
Mam młodszą siostrę, Maję. I ma ona 6 lat. Oto jej konto (tak, sześciolatki też grają na MSP;) ):
Oczywiście, że pytania się nadają;).
Mój blog to wszyscy-uwielbiamy-msp.blogspot.com.
DZIĘKUJĘ ZA PYTANIA I POZDRAWIAM:)


Kolejne pytania zadała   victoirescoot
-Ilu masz przyjaciół na MSP?
Od kiedy grasz?
Planujesz VIPA niedługo?
Gdybyś mogła, zmieniłabyś nazwę swojej MovieStar?
Czy dodałabyś coś nowego do gry?
Ulubiona MovieStar?
Jak poznałaś MSP?
Należysz do jakiegoś fandomu?
Ile masz cm wzrostu?
-Trochę dużo tych pytań...I dobrze :D
Gram od listopada 2012 roku *COO? TO JUŻ TAK DŁUGO?!*
VIP? Kto by go nie chciał? MOI RODZICE! Niestety, ale nie jestem jeszcze pełnoletnia, aby sama o sobie decydować, więc o ważniejszych sprawach (takich jak wydawanie kasy na grę) decydują moi rodzice. Więc niestety, do moich 18-tych urodzin nie mam na co liczyć:(
Nigdy nie chciałabym zmienić nazwy mojej MS! Wiążą się z tym takie wspomnienia, że nie pozwoliłabym, aby moja MS miała inny nick. Dla ciekawych, poniżej opisuję historię mojego nicku na MSP:
Konta zakładałam sobie dawno temu, ale wtedy nie wiedziałam, o co chodzi, więc w nicku wpisywałam coś takiego: "hisjskasxljx" lub "kdaszidcdcldcld". XD. Ale kiedy byłam w *CICHO! LICZĘ!* drugiej klasie wszyscy z mojej klasy w to grali. I nauczyli mnie, jak tym obsługiwać xD. Moja nazwa powstała z połączenia mojego imienia: zuzka (uwaga! nie zuźka, tylko zuzka) oraz dwóch liczb. W pierwszej klasie miałam numer z dziennika:11, a w drugiej: 9, więc tak powstała moja nazwa: zuzka911 (czyt. "zuzka dziewięć jeden jeden). KREATYWNE, PRAWDA?
Dodałabym bardzo dużo nowych rzeczy do gry. Np. W sklepie dodałabym wyszukiwarkę...XD. Wtedy można by wyszukiwać jakieś rzeczy. To przydaje się, kiedy ktoś robi looki na blogu i pisze, z czego look się składa. Więc aby nie szukać po stronach tych rzeczy, można po prostu je wyszukać;). Dodałabym również możliwość kupowania diamentów za SC, lub po prostu ich zdobywania. 
Moimi ulubionymi MovieStars są wszyscy, co ze mną piszą...Wkurzające jest to, że Ty do kogoś piszesz, a on to ignoruje. Ty czekasz już godzinę, dwie, a on dalej nie odpisuje! 
MSP poznałam dawno temu, ale wtedy pisałam jakieś beznadziejne nicki typu: "ejdedbnhxc". Dopiero w drugiej klasie moje koleżanki nauczyły mnie tej gry. XD
Czy należę do fandomu? Moimi ulubionymi piosenkarkami są Margaret i Taylor Swift, ale nie jestem jakąś wielką fanką, żeby od razu należeć do fandomu. Słucham ich piosenek, bo mi się podobają;).
Mam *ZARAZ WRACAM, MUSZĘ SIĘ ZMIERZYĆ XD* około 154 cm wzrostu. Taq, jestem najniższa w klasie:(
DZIĘKUJĘ ZA PYTANIA I POZDRAWIAM:)


Kolejne pytanie zadała   NaTaSha121
-Kiedy usuniesz bloga?
-Ciekawe pytanie.......<Pssst? Wiem, że to Ty kliknęłaś w ankiecie: "Nie! Jest okropny!". BĘDZIE ZEMSTA! BUAHAHA xDD #ToByłŻart>
A tak na serio, usunę bloga kiedy będzie tu 1000000 wyświetleń oraz kiedy Ty się usuniesz na MSP (:
*TEŻ CIĘ LUBIĘ*
DZIĘKUJĘ ZA PYTANIE I.......NO DZIĘKUJĘ (:   XD


Kolejne pytanie zadała   Blondamena<3
-Co najbardziej lubisz robić w MSP?
-Najbardziej lubię spamować na forum.....XD
Żartowałam.
Najbardziej lubię pisać z innymi, przeglądać Artbooki i udzielać się na forum (bez spamowania xD).
DZIĘKUJĘ ZA PYTANIE I POZDRAWIAM:) 


Następne pytanie jest od   luluniu
-Czy miałaś kiedyś vipa i on ci się skończył i przeżywałaś to 2 dni i jeszcze chyba 1????????!!!!!!!! Bo ja tak!!!
-Yyyyy....AHA? Nie, nie miałam Vipa i on mi się nie skończył i nie przeżywałam tego przez 2 dni i jeszcze chyba 1.......xD...Dzieci to mają wyobraźnię XD.
DZIĘKUJĘ ZA PYTANIE I NIE POZDRAWIAM  xD


Taaak, to by było wszystko...

*BAYBAY*


~ZUZ

1 komentarz: