piątek, 3 czerwca 2016

lalalalala.... BOOYAH! xd

Hej, Hi, Hola, Ohayo, Anyeong!

nie zwracajcie uwagi, ona tylko popisuje się swoim zasobem języków...


No to przyznać się, kto by się mnie tutaj spodziewał xd
Wgl, to ktoś wie, kto pisze?
Chyba nie, Inka ogar...

Lol, nie mówicie, że po tym nie wiecie xd

A jeśli jednak wciąż nie wiesz o kogo tutaj chodzi (nie schlebiaj sb, pabo) to przedstawiam się...

TUTAJ INKA, INQUA, $Amara$, AMARA, AMI, 
czy jak kto mnie tam zwie xd

Wgl, to Zuza napisała do mnie wczoraj na Em Es Pe, czy chciałabym być znów redaktorką bloga, bo zachodzi reaktywacja. Odpisałam jej dzisiaj, nie dostałam odpowiedzi....
No, ale to ja, mam wyebane na zdanie innych ludzi, więc i tak piszę tego posta xd




Jako, że redaktorki z tego co widziałam pisały '20 faktów o mnie' to też się wysilę i coś skrobnę xd

O ŻESZ TY ;__; JAK LUNĘŁO .o. CO ZA MORDOR xd

1. Karolina. Tak, moi kochani, imienia sb nie zmieniłam... xd
2. Kończę pierwszą klasę gimbazy
3. Pozdrawiam z klasy językowej (najlepsza na roczniku, ale ćśi xd)
4. Wszyscy mają nas za kujony, nic się nie uczymy XDD
5. Fakt nr. 4 nie przeszkadza temu, że nikt nie ma niżej niż 4 na koniec z czegokolwiek
6. POKOCHAŁAM  K-pop ♥


7. Kocham rysować i po gimbazie idę do plastyka xd
8. A potem na dekorację wnętrz, albo architektura (heheszky, przyszłość zaplanowana 100 %)
9. Ubieram się tylko w czarne, białe i szare ubrania XD
10. Biedna ja, ubrana na czarno, umieram w tych upałach ;_;
11. Fascynuje mnie Kontynent Azjatycki, a w szczególności Korea ♥
12. Nienawidzę fizyki. Po części wina przedmiotu, po części nauczycielki xd
13. Moja klasa jest miszczem w sprowadzaniu nauczycieli na ciekawsze tematy niż lekcja xd
14. Chcę pofarbować włosy na fioletowo. Przynajmniej na wakacje 
15. Kocham nosić wianki ♥ takie delikatne i kolorowe przy reszcie mojego stroju xd
16. Mam 167 cm ;-;
17. Głaszczę kota właśnie.
18. Mam w jednym uchu dwie dziurki
19. Mam już problem z wymyślaniem faktów, więc piszę taki lamerski fakt xd
20. Lubię jeździć na rolkach. O. Super. xd


THE END

O bracie
SRSLY, gratulejszyns
W końcu to napisałam
Te feelsy ~
XD

Okay, Papa
Pozdrawiam, Inqua

<idę zmienić status, napisanie, że rozdaję pozdra skończyło się lawiną wiadomości ;__;>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz