sobota, 11 czerwca 2016

MINI-KONKURS #0

am B)

Oto nowa seria na blogu!!! Xd
Myślałam sobie, jaką tu zrobić serię i nagle...przyszedł mi do głowy ten genialny pomysł xD

[TAK, PISZĘ TO O 22:30, BO NIEDAWNO WRÓCIŁAM Z KONCERTU MARGARET I JESTEM WYKOŃCZONA...MIAŁAM NAJGORSZE MIEJSCE I STAŁAM 2 GODZINY. CZEGO CHCIEĆ WIĘCEJ? XD]

W tym poście zajmę się bardziej omówieniem tej serii.
Seria będzie o moich mini-konkursach {Xd}.
Chodzi w tym o to, aby zrobić looka, ja ocenię na blogu trzy takie looki i ten, który będzie miał najwięcej punktów, wygra. Nagrodą będą trzy grafy (może to mała nagroda, ale zawsze coś xD).
Jeśli chcecie wziąć udział w konkursie, musicie napisać do mnie (na MSP), że bierzecie udział w konkursie i podać mi tytuł Waszego looka.
Oczywiście możecie brać udział ile razy chcecie;)
Pamiętajcie, że każdy ma swój styl i jednemu może się coś podobać, a drugiemu nie, więc nie gniewajcie się na mnie, jak zbyt słabo ocenię Waszego looka;)

To wszystko.
Jeżeli czegoś nie rozumiecie lub chcecie się o coś zapytać, to piszcie;)

PA!


~ZUZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz