środa, 13 lipca 2016

Jak zrobić przezroczysty nagłówek na bloga?

Hej!
Hej!
Hej!

Być może wiele osób nie potrafi zrobić nagłówka na bloga, więc w tym poście pokażę niektórym bloggerom, że to nie jest trudne (;

1.Robimy Arta na MSP i umieszczamy w nim, co chcemy w nagłówku.


2.Robimy screena i zapisujemy w PNG.

3.Wchodzimy na tą stronę:

4.Klikamy "Try Online".

5.Zmieniamy język na polski (chyba że wolicie po angielsku, czy po włosku xD).

6.

7.Wybieramy nasz nagłówek.

8.Wybieramy "różdżkę".

9.Zaznaczamy białe miejsca na naszym nagłówku a potem klikamy na klawiaturze "Backspace". Robimy tak ze wszystkimi białymi miejscami. Powinno nam wyjść coś takiego:

10.Klikamy "Warstwa".

11.Wybieramy "Efekty warstwy".

12.Potem "Obrys".

13.Wybieramy "Stroke"

14.Możemy też wybrać grubość w "Size" (ja zawsze wybieram 15).

15.Wybieramy w "Stroke Color" kolor biały.

16.Klikamy "OK".

17.Znowu klikamy "OK".

18.Klikamy "Plik" a potem "Zapisz na dysku twardym".

19.Klikamy "Zapisz".

20.Otwieramy Bloggera.

21.Wchodzimy w "Układ".

22.Wchodzimy w "Nagłowek" i "Edytuj".

23.Wybieramy "Z Twojego komputera" oraz "Wybierz plik".

24.Wybieramy nasz nagłówek (tylko nie pomylcie z tym nieprzerobionym xD).

25.Wybieramy jedną z trzech opcji (ja polecam tą drugą).

26.Klikamy "Zapisz".


WASZ NAGŁÓWEK JEST GOTOWY!
MAM NADZIEJĘ, ŻE POMOGŁAM (:

Pa.

~ZUZ

3 komentarze:

  1. A jakie masz ustawienia w szablonie? Bo mi się coś zepsuło i po mimo tego , że mam tło przezroczyste to i tak jest białe ;c

    OdpowiedzUsuń