wtorek, 21 czerwca 2016

Zagraniczne MSP #1

Witam w nowej serii! xD
Po tytule chyba można się domyślić, o co chodzi w tej serii.
A chodzi o to, że będę wchodzić na MSP z innego kraju i porównywać je do naszego MSP, czyli tego polskiego.

A tak po za tym:
DZISIAJ MECZ! *YAY*
18:00
POLSKA-UKRAINA
KTO WYGRA?
PISZCIE W KOM.
CHOCIAŻ WIADOMO, KTO WYGRA;)

Zaczynamy.
W pierwszym poście z nowej serii obejrzymy FRANCUSKIE MSP!
Francja to jeden z moich ulubionych krajów *tak to się mówi?*.
Zaczynamy od stworzenia użytkownika.
Oto strona startowa...
"Pseudo" rozwaliło wszystko xDD

Ubrania są takie same jak na polskim MSP, więc "szału nie ma" xD.
Ta moja nazwa jest po prostu zaj****ta.....XD

Oczywiście Pixi Star zaprosiła nas do znaj.
I nie da jej się odrzucić:(


A oto francuskie MSP.....
Czy to się czymś różni od polskiego?
Tak, Zuzia, językiem;)

Gry, które po francusku nazywają się: "Jeux".
#ŚMIECH


Top filmów na francuskim MSP.
Na pierwszym miejscu jest film o.....DISNEY CHANNEL?!
Na drugim........Ok, ja nie wiem, co to jest ://
Na trzecim DRAKE - ONE DANCE?!
Widać Francuzi mają genialną wyobraźnię...XD
A na czwartym....."LE MONDE DE DORY".
Zgaduję, że chodzi o: "Gdzie jest Dory?"...
Jeśli tak, to ten film ma u mnie jedną gwiazdkę...XD
#ToByłŻart


Tutaj ArtBooki w Top.....
Fajna tęcza ta po prawej  xD
#WYOBRAŹNIA

#UzależniłamSięOdHasztagów
XD


ArtBook z pierwszego miejsca...
Chyba chodziło o to, jak się teraz czuję...
Jestem mistrzem francuskiego..XD
Teraz jestem "heureux".
I jeszcze ocenię tego Arta.
Oceniam go na "en colere".
XD


I do tego jeszcze jakże sweet zdjęcie.
Nawet dałam koma:


Zobaczymy co tam w kawiarni.....
POZDRAWIAM WSZYSTKICH TU WYSTĘPUJĄCYCH  XDD


#BAY

~ZUZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz