poniedziałek, 18 lipca 2016

Jak mieć usta Vip bez Vip?

Hej!
Hej!
Hej!

Nudy na MSP, a więc Jutub! xD
A jak jutub, to tricki MSP, które zmienią Wasze życie *o*
A trick, który wypróbowałam przed chwilą, zmienił mnie i moją MS *u*
Wypróbowałam, czy można mieć usta Vip bez Vip?
Można!!!
A dowód jest tu:
Tak, proszę państwa, oto moja jakże pinkna mordka xD
Już te usta mnie nie wnerwiają   =)
A cały trick znajdziecie tutaj:

Trick wcale nie jest trudny, wystarczy być szybkim ^^
<Psst? Ja szybka nie jestem a mi się udało xD>
Próbowałam, próbowałam, aż w końcu się udało :D
Polecam ^^
I nawet hajsu nie tracicie  =)

Polecam każdemu, kto nigdy nie będzie mieć Vipa, a mają dość tych swoich ust, które są takie brzydkie i chcieliby w końcu mieć jakieś normalne usta, ale ich rodzice nie pozwalają kupić Vipa i się martwią, że to bezsens tracić hajs na grę xD 

Niestety, po wylogowaniu, usta znikają i trzeba robić wszystko od nowa :(

To wszystko ^^
Mam nadzieję, że pomogłam =)

Bay

~ZUZ

5 komentarzy: