poniedziałek, 19 września 2016

Wywiad :3

                                                                    Siemka


Na początku chciałam was przeprosić za nie pisanie postów. Miałam masę  kartkówek i musiałam się uczyć ;p No, ale teraz będę starała się  pisać posty regularnie. To może przejdźmy do posta !


***

Dziś postanowiła przeprowadzić wywiad z tą oto Movie Star :




Ja: 1.Od kiedy grasz na MSP ?

M: Od stycznia 2015 roku.

Ja: 2. Jak dowiedziałaś się o MSP ?

M: Od koleżanki.

Ja:  3.Myślisz, ze zakup VIP'a to dobra sprawa ? Podaj plusy i minusy.

M: Z jednej strony to ok, bo ma się sc i diax i wgl, a źle, że się kasę wydaję na taką gre.

Ja: 4. Czy masz jakąś ulubioną MS ?

M: Koteczekqqqpl moja najka z realu.

Ja: 5. Jaki jest twój ulubiony kolor ?

M: Czarny i fioletowy

Ja: 6. Co byś dodała a co byś odjeła na MSP ?

M: Dodała bym żeby uni były normalnie w sklepie a odjeła bym te kratki.

Ja: 7. Masz kogoś na wzór na MSP ?

M: Nie mam nikogo na wzór.

Ja: 8. Chcesz kogoś pozdrowić ? 

M: Nie.



Dziękuję za wywiad i pozdrawiam :)

                                                                           ***

Informuję, że post ode mnie pojawi się prawdopodobnie jutro ;)


Do zobaczenia !



                                                       Mam nadzieję, ze post się spodobał :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz