poniedziałek, 20 lutego 2017

Super hack do MSP?!

Dziś przedstawię Wam pewnego "hacka", o którym napisała w komentarzu jedna z czytelniczek.
Przetestujemy go i sprawdzimy, czy to prawda, czy raczej mit.

Oto właśnie komentarz naszej spamerki (tak, spamuje ona tą informacją na wielu blogach, ostatnio widziałam ją na blogu emily-mccline). Szczerze mówiąc, zaciekawił mnie ten komentarz. Dlatego postanowiłam sprawdzić prawdziwość tego "hacka". Przy okazji opiszę wszystko na blogu.

Po wejściu w link wyświetla się to:

Okej, zjeżdżamy w dół i czytamy informację o naszym "hacku".
Czyżby? Zaraz się przekonamy, czy to faktycznie działa...

Ale najpierw poczytajmy jeszcze coś o naszym wiernym hacku.
Ach, oczywiście, trzeba coś pobrać! No okej, ale jestem pewna, że zaraz będą nam kazać podać numer telefonu, spoko.

Pierwsze dowody na niedziałającego hacka:
>Wpis jest z 11 maja 2015 roku, natomiast screeny z gry są ewidentnie ze starego MSP



>Twórca hacka nie napisał nic o podaniu swojej nazwy użytkownika, nawet w screenie hacka nie ma miejsca na wpisanie nicku. W takim razie, skąd wiadomo, komu hack ma dostarczyć diamentów, starcoins oraz vipa?


Okej, więcej dowodów nie mam, ale to nie oznacza, że hack działa.
Jednak zanim spróbujemy go pobrać, sprawdźmy opinie użytkowników.


Tego typu komentarzy było mnóstwo. Właściwie 3/4 komentarzy są pozytywne. Jednak nie dajcie się zwieść! Ja uważam, że te komentarze to zwykłe podróby, aby oszukać osoby wchodzące na tą stronę.

Ale jest jeszcze jedna sprawa...
Hacka tego pobrało prawie 140 tyś osób! Nie wiem, co o tym myśleć, a może to też podróba...?


No dobra, strona startowa przeanalizowana, myślę, że można przejść do testowania naszego hacka.

Po kliknięciu w niebieskie pole z napisem: "Pobierz bezpłatnie" wyświetla się to:
Okej, trochę tego nie zrozumiałam, ale wejdę w to "Pobierz najlepsze treści".

***

A co dalej?
Cóż, można było się tego spodziewać...
Chyba każdy normalny użytkownik grający w MSP wie, że nie warto nabierać się na takie coś. To chyba jasne, że kiedy podamy numer telefonu na takiej stronie, od razu będą nam pobierać po trochu kasę.

Nie dajcie się nabrać na "darmowe hacki"! To wszystko to kłamstwo! Nie ma takiego hacka, który dałby Wam Vipa za darmo!

Mam nadzieję, że post Wam się spodobał ♥
Przy okazji zapraszam do udziału w konkursie, w którym można wygrać Vipa Star na tydzień. Zasady TUTAJ

~Scarli
*dostałam 6 z biologii, można zazdrościć*

1 komentarz: