poniedziałek, 13 czerwca 2016

MINI-KONKURS #1

Heeej!
Takie pytanie do redaktorów:
"Czy ja tu piszę sama?!"
Skończyłam. XD

Przechodzimy do tytułu, a raczej do oceniania looków. Lecz wpierw ogłoszenie: PROSZĘ SIĘ NIE OBRAŻAĆ, JAK BĘDZIECIE UWAŻAĆ, ŻE ZBYT SŁABO OCENIŁAM WASZEGO LOOKA. WAM MOŻE SIĘ ON PODOBAĆ, A MI NIE, WIĘC Z GÓRY PRZEPRASZAM!

Pierwszy będzie look MS o nicku: Okay? Nope!
Hym, hym, hym.....
Wszystko jest super, kolory fajnie dobrane, tylko jedna rzecz mi tu nie pasuje: WŁOSY.
Mi osobiście nie podobają się te "okulary", czy jak to tam zwą XD.
Oprócz okularów i włosów wszystko jest super;)
Ocena:
7/10


A teraz look MS o nicku: ALEXS2221
*ZAMYŚLENIE*
XD
Kolorki cudne, ciuchy też niczego sobie, fryzura również mi się podoba, nawet te pasemka pod kolor *O*
O.o
Dla mnje super;)
Ocena:
9/10


I ostatni look MS: sabina4565
Bardzo ładnie, szóstka z plusem xD
Taq ogólnie, to bardzo fajne uszy;) XD
Przeszkadzają mi tu tylko buty, ale i tak jest super;)
Ocena:
8/10

Tak więc: PODSUMOWANIE!
Dziś wygrała ALEXS2221.
Według mnie, wszystkie looki były super i najchętniej wszystkim dałabym pierwsze miejsce, ale takie są zasady:(
Pamiętajcie, że możecie brać udział w tym konkursie ile razy chcecie;)
Wystarczy napisać mi na priv tytuł looka i startujecie w konkursie;)

A teraz jeszcze info do redaktorów:
Jak widzicie, Carla niestety odeszła:(
Teraz zostaliśmy tylko my:(
Jest nas trójka, to i tak dużo;)
Ale co z tego, że jest nas trójka, jak i tak tu nikt nie pisze oprócz mnje?
Oczywiście, nikogo nie "zwolnię" za nie-pisanie postów, ale proszę, abyście trochę częściej pisali;)


A teraz info do czytelników bloga:
Postów nie będę pisać od środy do następnego poniedziałku:(
W środę jadę na 3-dniową wycieczkę, a w weekendy nie będę mogła pisać:(
Jednak mam nadzieję, że Kuba i Inqua dadzą sobie radę;)

*Zamierzam zrobić takie Q&A. Pytania pisać na priv;)*

PA!



~ZUZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz