środa, 7 września 2016

Hejka! (Nowa Redaktorka :))

Ohayo Minna! :3

(Czyli Witajcie :))
Pewnie się zastanawiacie co to za dusza zbłądziła. No,tak jakby nowa redaktorka :).
Przedstawię się może. xDDD
Jestem Milena czyli Youly Neko Chan. Mam 13 lat. Jak można się domyślić,uwielbiam Japonię. Eheh. 
Jeżdżę konno,kocham konie *_*. Jestem uzależniona od emotikonek,więc sorry :). Jestem Bambino (słucham Bars & Melody) Gram na MSP od 2010 roku. Moja o wiele starsza siostra mi ją pokazała,lecz jakoś nie wciągnęła mnie ta różowa (jeszcze wtedy nie xD) gierka. Dopiero jakoś w 2011 roku zaczęłam nałogowo grać. Miałam wiele kont,ale dopiero w październiku 2015 roku doczekałam się pierwszego vip'a. 
Ostatnio w lipcu też miałam na tydzień. Obecnie gram na koncie: OliwkaD <3. Przygotowałam parę screenów mojego konta:
                                                Pozdrawiam Zuzię,która się tu załapała X"D
                                                         Pozdrawiam wszystkie osoby  :).
                                                                   Bieda aż piszczy xDD.
                                                          Jeszcze screen znajomych (obowiązkowo xD)

Jeśli nie będę wstawiała postów to znaczy,że:
- Nie mam internetu
- Nie mam dostępu do komputera
- Mam tak dużo pracy domowej,że już nie dam rady :").

                 Chciałam jeszcze podziękować za to,że przyjęliście mnie do Waszego grona redaktorów :).

UWAGA! W dniach od 10-16 września nie będzie mnie,ponieważ wyjeżdżam na "szkolne kolonie"  
                                                                       :)
Jeszcze sprawy kontaktowe :):
 e-mile: youlynekochan@gmail.com
moviestarplanet: OliwkaD <3

Jakaś fajna muzyczka (tak będę to wstawiać *_*)
 https://www.youtube.com/watch?v=LNcMSMezZLs&spfreload=5


Przepraszam za błędy i za to wszystko,ogarniam bloggera XDD





 Trzymajcie się! <3
Moje logo :).
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz