piątek, 14 października 2016

Jak zrobić logo?

Hej!
Hej!
Hej!

Dziś robię poradnik "Jak zrobić swoje własne logo do posta" ;3
PieseQ mnie o to prosiła, ale być może dla innych początkujących bloggerów taki poradnik się przyda (y)



1.Robimy artbook z naszą MovieStar


2.Robimy screena artbookowi, wycinamy niepotrzebne, białe tło i zapisujemy


3.Wchodzimy TUTAJ



4.Klikamy "Try Online"



5.Zmieniamy język na polski



6.Plik >>> Otwórz z mojego komputera



7.Wybieramy obrobionego arta z MS
*tak, mam aż tyle screenów xd Ale mam około 300 więc...*


8.Wybieramy "Różdżkę"



9.Zaznaczamy białe tło, po czym klikamy na klawiaturze backspace
*powinno wyjść coś takiego*


10.Plik >>> Zapisz na dysku twardym



11.Klikamy "Zapisz"



12.Wchodzimy na jakiegoś photo editora (ja polecam  stronę)



Jeżeli wybraliście stronę, którą podałam w linku, to róbcie dalej zgodnie z punktami ;)


13.Klikamy "START"



14.Klikamy "EDIT"



15.Wybieramy "Computer"



16.Wybieramy dowolne tło (możecie zapisać jakieś tło z grafiki google)



17.Klikamy "Add a Photo"



18.Znów wybieramy "Computer"



19.Wybieramy nasze logo bez tła (czyli po wizycie w sumopaincie xd)



20.Teraz wystarczy tylko zmienić nasze logo tak, aby Waszym zdaniem było wystarczająco ładnie ;*
Możecie powiększyć Waszą MovieStar, dodać ramkę, napisać cytat, nazwę MS, cokolwiek :D
Moje logo jesienne wygląda tak:


Nie jestem jakoś bardzo dobra w robieniu lóg (omg jak to się odmienia xd)
ale jakoś wyszło (y)
Jeśli jednak ktoś nie zrozumiał lub dalej nie potrafi robić lóg, możecie wysyłać zgłoszenia na mój 
e-mail:
zuzka911msp@gmail.com

=)

Prawdopodobnie zrobię również jesienny szablon na bloga, ale już nie dzisiaj...

Paa!
~Zuzia

4 komentarze:

  1. Ja osobiście polecam PicMonkey, jest to naprawdę fajny program, można w nim zrobić cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuje się pod komentarz Mileny, na dodatek jak wycinasz tło w sumopaincie to dodawaj jeszcze obrys i cień.
      /lillz🌸

      Usuń
  2. Jak na pizap to dobre logo :D
    Osobiście polecam Picmonkey, jest więcej funkcji, loga wychodzą ładniej

    OdpowiedzUsuń