wtorek, 19 lipca 2016

Zagraniczne MSP #2

Hej!
Hej!
Hej!

Tak więc dziś będziemy na....
Pam, pam, pam...





*




NIEMIECKIM MSP




*o*


Zaczynamy grę ;p


<Pssst? Na koniec pokażę MOJE WŁASNE logo *o*>


<<STRONA STARTOWA>>

<<NIC NOWEGO>>

<<PIXI JEST WSZĘDZIE XD>>

<<A OTO TOP 4 FILMÓW NA NIEMIECKIM MSP>>
"KF"?
Przyznam, że Francuskie MSP bardziej mnie rozbawiło xD :')

<<TOP ARTBOOKÓW>>
Szczególnie zaciekawiły mnie dwa z nich ^^

To jest najlepszy Art, jaki dotąd widziałam xD
Te arbuzy som takie słit <3
Powiem jedno:
"wunderbar"

*DLA NIEKUMATYCH POLECAM SŁOWNIK POLSKO-NIEMIECKI XD*

To jest takież pinkne <3
xD

<<ZDJĘCIE Z PIERWSZEGO MIEJSCA>>
Nie mam pytań ^^
Brzydkie i tyle xD
Przeraża mnie to zdjęcie D:

A teraz to, co najbardziej mnie zaskoczyło:
WTF?!
Czy to są...UNIKATY? XD
Dlaczego prawie wszystkie projekty w TOP są unikatami?!
*brak mi słów*

A teraz wybierzmy się do skateparku ^^
Oczywiście musiałam się odezwać xD

Zobaczymy, kto jest w Highscores ^^
Na pierwszym miejscu jest....
Kurzfilme-----
Oraz...
Erika das Model
I mają...
82 lvl ?!
*I tutaj Niemcy lepsi od Polaków :'(*
Tak nie może być! xD

Żegnam się...

Bye!
Moje logo, które sama zrobiłam <męczyłam się godzinę...LAGI...xD>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz