sobota, 24 września 2016

Najlepsi w tygodniu #1

Hej!
Hej!
Hej!

Miałam pomysł na serię, ale nie miałam pomysłu na tytuł ;-;
Tytuł ten narodził się w mojej głowie kilka sekund temu, a że uznałam, że nic lepszego nie wymyślę, tytuł pozostał taki jaki jest.
O co chodzi w tej serii?
Po prostu raz w tygodniu będę wybierała status tygodnia, look tygodnia, artbook tygodnia, film tygodnia, zdjęcie tygodnia, rzecz tygodnia, ubranie tygodnia, animację tygodnia i projekt tygodnia.
Trochę tego jest, ale mam nadzieję, że seria Wam się spodoba =)
Dodatkowo, każdy, kto tak jakby "wystąpi" w poście, dostanie grafa =)
I jeszcze dodam, że raz w miesiącu zostanie wybrany komentator miesiąca
i dostanie on jedną rzecz z listy! ^^
Więc komentujcie, a może wygracie rzecz z listy! xd
Opłaca się komentować?


Zaczynamy! :D

STATUS TYGODNIA:
Takie smutne, a prawdziwe :')
No powiedzcie sami, czy nie zauważyliście ostatnio dużo statusów typu: "UNIKATY!!!"? XD
Bo ja tak ;-;
A ten status mówi całą prawdę ;__;


LOOK TYGODNIA:
Kubuś Puchatek! <3
xD
Ten look pokazuje, że nawet na MSP można wyglądać jak żółte misie z czerwoną koszulką xd
Genialny look, należy on do użytkowniczki /// Pozytywnie Zwariowana ///
Chyba ten nick mówi wszystko :')  xD


ARTBOOK TYGODNIA:
Niesamowity artbook, zasługuje na top (y)
Wykonała go użytkowniczka o nicku Klaudik<<33
Przy okazji pokażę jej status, bo on też zasługuje na miano statusu tygodnia xd



FILM TYGODNIA:
W tym tygodniu wybrałam serię filmów pt. "Dwa Oblicza".
Seria należy do użytkowniczki o nicku Anjali27
Powiem szczerze, że bardzo wciągnęła mnie historia Sophie i uważam, że jest to jedna z najlepszych serii filmów jakie oglądałam na MSP =)
Seria ma 7 części, każda po około 3 minuty.
Serdecznie zapraszam do obejrzenia wszystkich części! :D


ZDJĘCIE TYGODNIA:
I znów takie prawdziwe :')
Niestety, ale mam to samo xd
Świetne zdjęcie (y)


RZECZ TYGODNIA:
Kiedy pierwszy raz zobaczyłam te poduszki, miałam jeden cel: "JA CHCĘ TAKIE MIEĆ!" XD
Są tanie i takie piękne ♥
Jeszcze po zmianie kolorów poduszki są cudne <333


UBRANIE TYGODNIA:
W tym tygodniu wybrałam unikatowe włosy.
Najbardziej one mi się podobają z całego tygodnia unikatów, nawet sama je kupiłam ^^
Są naprawdę bardzo ładne <3


ANIMACJA TYGODNIA:
Animacja z tygodnia unikatów ^^
Kupiłam ją od razu, kiedy ją zobaczyłam.
Jest śliczna <3
Jedna z moich ulubionych, polecam xd


PROJEKT TYGODNIA:
Przyznam, że całkiem ładne ^^
Takie proste, ale efekt niezły ;)


Na koniec dodam jeszcze status, który szczególnie mnie rozbawił xd:



A komentatorką miesiąca zostaje...:

Madziulkaaa3

Gratulacje!
Wygrywasz rzecz z listy =)

Pamiętajcie o komentowaniu!

Paaaaa!
~Zuzia

5 komentarzy:

  1. Fajny post, rozwalił mnie ten Kubuś Puchatek :D

    PS. Czytam bloga od dawna, ale nie miałam czasu na komentowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że czytasz tego bloga =) Komentuj, a może będziesz miała szansę na prezent z listy! ;)

      Usuń
  2. Szkoda, że usunęłaś mój komentarz :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki komentarz? O.o Ja niczego tu nie widziałam a tym bardziej nic nie usunęłam -.-

      Usuń