wtorek, 6 września 2016

Zawirowanie stylów #3 - Grunge

Hej, Hi, Hola, Ohayo, Anyeong!

Cześć, tutaj Inka
Znowu mnie trochę nie było, nie miałam pomysłu na posta, ale stwierdziłam, że nie ma co się rozwodzić nad nową serią czy coś, bo mam kilka pozaczynanych, w których posty są dodawane wystarczająco nieregularnie, aby nie robić nic nowego.

Wgl, to mam dla was sondę, ponieważ chciałabym znać wasza opinię odnośnie moich postów.
Mianowicie, czy lubicie czytać takie wstępy, że piszę co tam u mnie, jak mi się życie wiedzie, moje odczucia na niektóre tematy i tak dalej...
Czy może wolicie krótkie i zwięzłe powitanie, oraz nie za długi opis, o czym będzie post?


Sonda na dole, teraz zapraszam do czytania posta ^^

Styl grunge to nie tylko moda. To przede wszystkim energia, luz, a także pozorna niedbałość. W tym stylu przeważa kolorystyka ciemna, ale często nie brakuje kolorowego akcentu, czy to na bluzie, butach czy we włosach.


Oto moja propozycja stylizacji:



Jestem dosyć zadowolona z tego stroju, jednak od początku miałam zamiar dodać czerwoną koszulę w kratę. Zdecydowałam się z niej zrezygnować na rzecz tych potarganych rajstop.
Postanowiłam, że skoro wszystko jest utopione w ciemnych kolorach, to powinnam dac akcent na włosy, ale nie taki bardzo dający po oczach, ale dość.. Wypłowiały? XD

Ogólnie mi sie stylizacja podoba, daję 7/10

To by było chyba na tyle
(nazw rzeczy nie podam, bo juz zamknęłam kartę z MSP :< xd)

W takim razie, do następnego posta!
Proszę zagłosujcie w sondzie!

~Inka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz