czwartek, 2 czerwca 2016

20 faktów o mnie *_*

Hej!!
Carla, Nikola (nie wiem jak mam mówić do nowej redaktorki) wstawiła posta. YAY
Mi się bardzo podoba <3
W tym poście.....CHYBA NIE MUSZĘ MÓWIĆ BO W TYTULE WSZYSTKO PISZE;)

1.Moje ulubione kolory to: fioletowy, niebieski, różowy, miętowy, kremowy, beżowy (hymmm...co jeszcze?)
2.Chodzę do 6 klasy podstawówki (Tjaa...niedługo gimbaza).
3.Jestem prawdziwym kujonem (możecie się zdziwić, ale tylko z w-f mam 4)
4.NIENAWIDZĘ HISTORII!!!
5.Mam blond włosy, niebieskie oczy i dwoje uszu (genialny fakt, no naprawdę XD)
6.Mieszkam w.....*_* (Uważajcie, bo powiem), a więc mieszkam w POLSCE:)
7.Moją ulubioną YouTuberką jest GlamPaula.
8.Mam młodszą siostrę (Na imię jej Maja)
9.W mojej klasie można się nieźle pośmiać (chociaż połowa z nich to kujony).
10.Moim ulubionym przedmiotem szkolnym jest....właściwie sama się nad tym zastanawiam XD
11.Urodziny mam 24 października.
12.A imieniny 24 maja;)
13. Mój numer z dziennika to 13 (szczęśliwy numerek *YAY*).
14.Moimi ulubionymi piosenkarkami są Taylor Swift i Margaret.
15.Mam na imię.....WOW, KTO NIE WIE?
16.Szóstki mam z anglika, religii, techniki, informatyki i nie wiem z czego jeszcze....
17.Moim marzeniem jest pojechać do Paryża...<3
18.Właśnie piję Żywca Zdrój (i wypiłam wszystko:( XD)
19.Nie interesują mnie takie rzeczy jak Facebook czy Snapchat ^^.
20. Ale za to lubię Jutuba xD.


TO BY BYŁO NA TYLE.
TAK PO ZA TYM TO WBIJAM 15 LVL I PROSZĘ O POMOC!!!

*BAY*






















Tak, przebrałam się.....Teraz już mniej świątecznie:)

~ZUZ

2 komentarze:

  1. Mam na imię Zuzia. Imieniny : 24 maja urodziny : 13 grudnia.. 13 , no właśnie. Mam 13 numer w dzienniku :) Chcę jechać do Paryża. Wszystko się prawie zgadza. Tylko jeden fakt nie, bo ja teraz piję sok xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, wszystkie Zuzie są takie same xD


      PS.Te fakty są nieaktualne, mam w planach zrobić nowe fakty o mnie ;)

      Usuń