środa, 22 czerwca 2016

MSP jak z bajki #6

WITAM.
WITAM
^-^
I WITAM.
XD
Dzisiaj kolejny post z serii "MSP jak z bajki".
Ale najpierw informacje:
1.Pewnie będę w żałobie po mojej klasie ---xd--- *NAWET, JAK TO PISZĘ, TO ŚMIEJĘ SIĘ DO EKRANU. TAQ, JESTEM DZIWNA*
2.Setnym postem będzie Q&A. Jeśli macie macie do mnie jakieś pytania, to piszcie na MSP;)
3.Pamiętajcie, że nie zakończyłam serii o mini-konkursach, więc piszcie do mnie, jeśli chcecie wziąć w nim udział;)
4.Oraz info do redaktorów: Jeśli zaczynacie jakąś serię, to proszę Was o jej kontynuację. Na blogu jest pełno tych serii, z której tylko moje i Inki mają kontynuacje......

SKOŃCZYŁAM.....
PRZECHODZIMY DO POSTA.
Dziś naszą gwiazdą programu będzie.....
*FANFARY PROSZĘ*
ROSZPUNKA!!!

*KURDE, GDZIE JA ZNAJDĘ TAKIE WŁOSY?! XD*

Original:


MSP:

"KOSZ":

KOLORY:

ŻEGNAM SIĘ!
XD
PA!

~ZUZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz