sobota, 31 stycznia 2015

Yyy. Pomyłka. + parę faktów o mnje ♥ + look

Heyka *U*

Od razu biorę się za posta i przechodzę do pierwszej części nazwy..
A mianowicie jest to pomyłka (kolejna xd ;-;) modów.
Otóż wchodząc w Zakupy > Odzież > Akcesoria > Inne > i przechodząc na 22 stronę
wyświetlają na się rzeczy... otóż takie :


Lel xd.
No cóż modzi nie zawsze poprawnie wybierają sklepy :')
Niestety nasza MS nie może ubrać na siebie wyciągu narciarskiego ;c.

Ok to teraz druga część posta:

1.Karolina, Kara, Inka
2. 12 lat
3. Jestem wegetarianką..
4. Mam starszą siostrę -,-
5. i dwa koty.
6. Tak, lubię anime.
7. Nie lubie placków ;c
8. Ale lubię żelki B)
9. Ciągle w salonie stoi choinka :o
10. Moja klasa ma najniższą średnią..
11. Nie ma nikogo ze średnią powyżej 4.75 :')
12. Lubię rysować 
13. Moja klasa to idioci włącznie ze mną.
14. Idę do klasy z rozszerzonym angielskim.
15. Gram na stardollu.
16. Urodziny 12 sierpień
17. Mieszkam w .. chcielibyście wiedzieć 8)
18. Lel.. mam więcej przyjaciół niż przyjaciółek.
19. Heh.. nwm co jeszcze. O mam jeszcze papugę ;-;
20. Lubię czarny, biały, miętowy i fioletowy. Na tym koniec xd
To tyle xd

To terraz przejdźmy do looka B)


Humph.. Troszkę drogo.
xd
Dobra oto jego skład:


Duzzo rzeczy ;c
Ok. I jest ten look dla Vip'ów raczej c;
Cóż...
Bywa.
Paleta Kolorów:



Ehh.. 
To by było chyba na tyle :')
~Inka...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz