środa, 20 lipca 2016

Wywiad z kiki84!

Hej!
Hej!
Hej!

Tym razem przeprowadziłam wywiad z kiki84! 

Ja: Od kiedy grasz na MSP?
Kiki84!: Od 29 lutego 2015 roku od godziny 19 lub 20:30 (moja pamięć).
Ja: Co najbardziej podoba Ci się w MSP?
Kiki84!: Trudno powiedzieć, ale jak już to filmy.
Ja: A co najbardziej Ci się nie podoba?
Kiki84!: Zdjęcia. Dużo jest internetu. Miałam taki przypadek, że wszystko dziewczyna wstawiała z internetu i mówiła, że to ma. Ubrania...są coraz gorsze.
Ja:Gdybyś mogła, zmieniłabyś coś w MSP?
Kiki84!: Tak, uprzejmość graczy. No i jak już pisałam ubrania.
Ja: Jak poznałaś MSP?
Kiki84!: Od siostry, mojej bff i kol z klasy.
Ja: Przytrafiła Ci się jakaś zabawna historia związana z MSP? Jeśli tak, to jaka?
Kiki84!: Tak. Jak tworzyłam konto to miałam się nazywać mimi20! No i zrobiłam konto i jak tworzyłam to mi się usunęła fryzura XD i musiałam zrobić drugie konto czyli kiki. I wyglądam identycznie na obu kontach.
Ja: To wszystko, dzięki. Jutro będzie post z tym wywiadem ;).

To cały wywiad.
Pa!

~ZUZ
Loga będę wstawiać losowo (bo mam ich 3 xD).

I jeszcze jedno: POZDRAWIAM KIKI84! 
:)
<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz