środa, 14 września 2016

Liebster Blog Award (LBA)

Hej!
Hej!
Hej!

Zostałam nominowana przez Dobrusię z bloga http://uwielbiamy-tworzyc.blogspot.com
 do Liebster Blog Award, za co bardzo dziękuję =)
nie lubię Dobrusi bo nie pozwoliła mi skopiować zasad z jej bloga .-.
LBA (Liebster Blog Award) można dostać od innego blogera za dobrze wykonaną pracę na blogu.
Wtedy osoba, od której dostało się nominację, zadaje 11 pytań, na które teraz muszę odpowiedzieć.

Oto pytania, które zadała mi Dobrusia:
1.Jakie masz hobby?
Nie mam konkretnego hobby, lubię robić wiele rzeczy takich jak projektowanie ubrań, pisanie na blogu i oczywiście granie w MSP :D

2.Jak chciałabyś mieć na imię? (Gdybyś nie była Zuzią?)
Moje imię bardzo mi się podoba mimo że kiedyś bardzo chciałam zmienić to imię, choć wiedziałam, że tak się nie da xd. Teraz jakoś przyzwyczaiłam się to tego imienia i nie chciałabym go zmieniać. Nawet gdybym musiała wybrać nowe imię, to nie wiedziałabym jakie, bo wszystkie imiona mi się podobają.

3.Jakie jest Twoje największe marzenie?
Mam setki marzeń, a gdybym musiała je tutaj wymieniać, to pewnie blogger by zwariował xD
Po za tym, nie powiem ich, bo są poyebane :"))

4.Dlaczego założyłaś bloga o MSP?
Kiedyś czytałam i kochałam bloga mp3mp3 i bardzo chciałam zostać na nim redaktorką. Kiedy ten pomysł się nie udał, postanowiłam sama założyć bloga. Mam nadzieję, że cieszycie się z tej decyzji xd

5.Kim chcesz zostać w przyszłości?
Jeszcze nigdy się nad tym nie zastanawiałam...Nie wiem w sumie...Zresztą mam jeszcze dużo czasu na rozmyślanie o zawodach, pracy i innych pierdołach XD

6.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Na tą chwilę mam bardzo dużo ulubionych piosenek. Jednak fascynują mnie piosenki Alana Walkera więc muszę umieścić tutaj te dwie piękne piosenki <3
Alan Walker - "Faded"

Alan Walker - "Sing me to sleep"

7.Dlaczego j.angielski jest Twoim ulubionym przedmiotem?
A skąd taki pomysł, że j.angielski jest moim ulubionym przedmiotem??! XD
Dobrusia wie o mnie wszystko D:
A tak na serio to kiedyś byłam strasznie słaba z angielskiego, ale od czwartej klasy podstawówki mam na tyle dobre korepetycje, że jestem jedną z najlepszych w klasie teraz bardzo dobrze mi idzie.
I za te wszystkie piękne szósteczki i piąteczki w dzienniczku pokochałam angielski xD

8.Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
Jest to trudne według mnie pytanie ://
Właściwie nie wiem, co chciałabym zmienić w moim życiu...
Pewnie jest dużo takich rzeczy, ale żadna nie przychodzi mi do głowy ;__;

9.Na czym Ci najbardziej zależy?
Myślę, że najbardziej w życiu cenię moich przyjaciół ♥
Skończyłam, dziękuję xd

10.Czego najbardziej nienawidzisz, czego się boisz?
Nienawidzę, kiedy ktoś jest innego zdania niż ja. Jestem uparta i zawsze musi być po mojemu -,-
Czasem denerwuje mnie też moja siostra, ale to chyba oczywiste XD
A najbardziej boję się pająków D:

11.Jaki jest Twój cel życiowy?
Szczerze?
Nie zastanawiałam się nad tym...
Ale myślę, że jednym z moich życiowych celów, o którym mogę Wam powiedzieć jest doprowadzić tego bloga do 100 tyś wyświetleń, 10 komentarzy pod każdym postem i ogromnej popularności, co mi się i tak nie uda, hehe *ta samoocena xd*

Więc to wszystkie pytania, które zadała mi Dobrusia.

Pozdrawiam bloggera, który podkreśla na czerwono imię Dobrusia
Pozdrawiam Mikołaja, który dzisiaj uratował naszą klasę od pani od chemii xd
Pozdrawiam modów, którzy nie chcą nam zrobić jutro tygodnia unikatów ;__;
Koniec pozdrowień, bo mi odbija XDD


Nie nominuję nikogo, bo nie wiem kogo, hihi xd


Papapapa
~Zuzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz