środa, 12 października 2016

Najlepsi w tygodniu #2 + Małe wyjaśnienie

Hej!
Hej!
Hej!

Nadszedł czas na drugą część z serii "Najlepsi w tygodniu"! ^^
Jeśli nie wiesz, o co chodzi w tej serii, zapraszam na pierwszego posta z tej serii >>KLIK<<
Przepraszam, że posty z tej serii nie pojawiają się systematycznie, raz na tydzień,
ale nie mam czasu, a także materiałów, do posta z serii...
Więc ogłaszam, że posty z tej serii będą pojawiały się średnio co dwa tygodnie xd
Ogólnie mam Wam dużo do powiedzenia napisania w tym poście, więc pewnie post będzie długi :<
Ale może zacznijmy od małego wyjaśnienia...
Kiedyś ktoś napisał taki oto komentarz:

Odpowiedziałam na ten komentarz, ale może nie wszyscy go czytali, więc powtórzę jeszcze raz...
Tak, to prawda, trochę przekupuję listą życzeń, ale niestety nie miałam innego wyjścia, żeby ten blog wreszcie odżył.
Pokażę Wam coś zresztą...
Przed ogłoszeniem "konkursu" na komentatora miesiąca:

Po ogłoszeniu "konkursu" na komentatora miesiąca:


Więc chyba sami widzicie różnicę...
Przykro mi, że musiałam przekupywać czytelników, ale to było jedyne wyjście, dzięki któremu na blogu można czytać coś więcej niż posty :D  xd


Teraz przejdźmy do właściwej części posta...
W tym poście ogłoszę również komentatora miesiąca, lecz muszę przyznać, że jestem trochę biedna po tym dzisiejszym włamie na moje konto, ale o tym opiszę Wam w kolejnym poście ;*

STATUS TYGODNIA:
Krótko, zwięźle i na temat (y)  xd
Status bardzo mi się podoba, aczkolwiek jest trochę smutny i prawdziwy ;-;

LOOK TYGODNIA:
Look należy do użytkowniczki o nicku milen@EMO
Bardzo mi się podoba podobnie jak reszta jej looków ^^
Dziewczyna ma naprawdę ładne komplety (y) xD
Myślę, że jeszcze nie raz będę wspominać jej looki w tej serii ♥

ARTBOOK TYGODNIA:
Artbook wykonała użytkowniczka o nicku NekoLevi
Tytuł artbooka to [The Witch]
Widzę tu naprawdę wielkie starania, do tego ta muzyka <3
Cały efekt pracy jest naprawdę wielki, myślę, że artbook zasługuje z całą pewnością na top.
Wzruszyłam się widząc ten artbook, polecam (y)

FILM TYGODNIA:
W tym tygodniu filmem tygodnia został film użytkowniczki (Scared)
pt. "Jak zjeść żelka?"
Naprawdę świetny poradnik i ty razem nie żartuję XD
Dowiedziałam się paru mądrych rzeczy, m.in. żeby nie kupować żelków z biedronki bo są twarde :<
xd
Ale polecam bardzo ten film i myślę że filmy (Scared) będą częściej pojawiały się w tej serii ^^
Gratuluję pomysłu na film! :D

ZDJĘCIE TYGODNIA:
Musiałam dodać tu to zdjęcie Mileny, po prostu musiałam :')
To ja byłam jej inspiracją, zazdro c'nie? B)
xd
Co ja mam tu powiedzieć, to jest genialne po prostu :"D
Nie mam słów do tego zdjęcia, ten genialny pomysł odebrał mi mowę :x

*POZDRAWIAM CIĘ, MILENA B)*

RZECZ TYGODNIA:
Jest to rzecz z motywu "Neon Festival", ale w sklepie pojawiał się już wcześniej.
Jest naprawdę ładna, jeszcze ze zmianą kolorów wygląda cudnie <3

UBRANIE TYGODNIA:
Również ubranie z motywu "Neon Festival" ^^
Jest to chociaż pocieszenie, że załoga MSP jeszcze nie robi takich tragicznych włosów jak jeszcze miesiąc temu -.-
Nie jest dla Vipów, co jest naprawdę wielkim plusem, ale jest drogie, co jest minusem od kiedy lisa nie działa ;_____; [*]

ANIMACJA TYGODNIA:
Naprawdę fajna animacja ^^
Jedynym minusem jest to, że jest dla Vipów i niestety nie zdążyłam kupić tej animki, ponieważ w tydzień temu w środę skończył mi się Vip ;-; Kolejnego vipa przewiduję dopiero gdzieś na święta ;-;

PROJEKT TYGODNIA:
Naprawdę ciekawy projekt (y)
Nie umiem wypowiadać się na temat projektów więc powiem po prostu, że mi się podoba i tyle xd


A teraz to, na co pewnie niektórzy czekali...
Komentatorem miesiąca zostaje...

Mabbie

Ależ to było chyba oczywiste xd
Tylko ona komentowała posty (czasem jeszcze komentowała Kropka)...
Gratulacje =)
Wygrywasz prezent z listy! ^^


Do tego dodam jeszcze małą sondę ;3


Paaa!
~Zuzia

2 komentarze: