środa, 18 lutego 2015

Wywiad #1

Hay, hay!
Nie no, serio, nie wiem, czy kiedyś się pozbieram od odejścia Amary...:(
A więc...do rzeczy. Nowa seria!...wywiadów. Dziś wywiad z aga4554. :::

Ja: Hej, mogę przeprowadzić z tobą wywiad na bloga?
Aga4554: Dobra ;)
Ja: Od kiedy grasz na MSP?
Aga4554: Od 12 miesięcy.
Ja: Co ci się najbardziej podoba w MSP?
Aga4554: Że można być sobą i robić filmy z życia albo wymyślone :D oraz że poznaję wiele innych ludzi ;)
Ja: Ok, jak poznałaś MSP?
Aga4554: Dzięki kuzynce.
Ja: Okk, co najbardziej lubisz z Miasta Filmów?
Aga4554: Robić looki, filmy i konkursach uczestniczyć.
Ja: Spk, jak często wchodzisz na MSP?
Aga4554: 2 razy czasami 3 razy w ciągu dnia.
Ja: I ostatnie: chciałabyś kogoś pozdrowić?
Aga4554: Ciebie, kuzynkę i siostrę :)
Ja: Okk. Zapraszam na mojego bloga: wszyscy-uwielbiamy-msp.blogspot.com. Jutro zobaczysz posta z tym wywiadem;)
Aga4554: Ok, dzięki :)
Ja: Też dziękuję, pa;)
Aga4554: Pa.

Ok, to cały wywiad;). Mam nadzieję, że wam się podoba;)

@_@ zuzka911

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz