sobota, 4 czerwca 2016

TOP Tydzień #1

Hej, Hi, Hola, Ohayo, Anyeong!



Witam was bardzo serdecznie w nowym poście! Myślę, że wiecie kto to, chociażby po powitaniu xd

<Ta piosenka od kilku tygodni jest moim życiem. ♥>

Kilka słów wstępu?
Myślę tak sobie i myślę o czym by tu napisać... I NAGLE (!) jak grom z jasnego nieba (xd) poraził mnie ten genialny pomysł, aby zrobić taką oto nową serię. 
Zwie się 'Top Tydzień' (no oryginalnie bardzo, fiem B) ) i będzie ona o tym, o czym mówiło MSP przez ostatni tydzień. Czyli top film, animacja, ubranie, luk... itepe xd. No... I ja to będę oceniać... *SWAG*

No więc... Zaczynajmy ^^'



TOP LOOK


No więc, look, który miał najwięcej 'lovków' w ostatnim tygodniu jest autorstwa użytkowniczki o nicku Agee100 i zwie się ''Ageecha'' (brzmi jak nazwa margaryny .-.).
Jest... Ok. Tzn. podoba mi się nawet, ale nie aż tak, że niby kolana ściera, czy coś xd
Nie podobają mi się włosy, słuchawki i buty  <o kurdebele, połowa looka xd>

Oceniam 5/10   :3



TOP ARTBOOK



Nieeeee, nie lubię tego, że takie coś, co ma wskaźnik kreatywności na poziomie zero jest w TOP ;-;
Nie podoba mi się wymuszanie lovków, nie podobają mi się te sukienki.
Trzy razy na nie, dziękujemy, do widzenia .-.

Ocena 2/10 (xd)



TOP FILM



Ugh. Dlaczego. Do. Jasnej. Cholewy. W. Top. Są. Seki. >.<
Gdzie są te filmy, które maja fabułę? ;-;
Fajne tło i tytuł. Tyle xd
Ps. Autorem tego przeuroczego filmu jest Super jasiek 300

Ocena 4/10



TOP UBRANIE


Nawet OK, ale nie powala, tak szczerze mówiąc xd
Lodziki B))
W sumie to nie rozumiem nakładana nowej siatki graficznej na stare ciuchy i cieszenia się, że są niby nowe >///<

Ocena 7/10



TOP ARTYKUŁ


BRZYDKIE. NUDNE.

Ocena 3/10 (bo serduszka kształtem są fajne .-.)



TOP ANIMACJA


Nawet mi się podoba, byłaby bardzo przydatna do filmów.... Ale... 
No ale nie lubię tego 'lajkacza' na koniec XDD

Ocena 8/10



Powiem wam, że ten tydzień nie powala XD
Nic mnie szczególnie mnie nie zachwyciło, a konkurs też jest jakiś nijaki według mej osoby C:
Kurde.
Było nieśmiesznie ;___;



Macie tu pociesznego koreańczyka na koniec XDDDD

*Żegnam i odchodzę z gracją gazeli*
*moja gracja idzie się yebać i wywalam się na prostej drodze*
*wstaje z krwawiącą głową*
*odwraca się i mówi ''nie martw się, dzień jak co dzień''*

Inqua :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz