środa, 21 września 2016

Bezsensowne arty, czyli wpisujemy byle co. #4

Siemanko!

#ByćChorym, #NudzićSię, #PisaćPosta.
Tak, to aktualna moja sytuacja :'D
Z resztą wczoraj też byłem chory.
Nudzi mi się więc robię parę postów
i zapisuje jako "wersje robocze",
będę je wstawiał co jakiś czas! :'D
Więc nie będę pisał posta, a
będzie post! *magia*


Piszę posta o: 8:16 2016-09-20
Dodam go niedługo!



Część prawdziwa posta!
Wpisuję:


*Europa*
(nie wiem czemu tak napisałem)



No ładne, gwiazdki tworzą ładne i
dość symetryczne kółko.
Powinny być troche bardziej w prawo,
ale nie bądźmy drobiazgowi!
8/10!!!
Piszmy:


*Kiepscy*
(bo wczoraj oglądałem)



Zdecydowanie kiepscy! xd
(Choć moja babcia mówi, że jak ogląda
Rodzinkę.pl to my się jej przypominamy)
No, ten art mi się baardzo podoba.
Twórca dodał meble, animacje.
Wygląda to przyzwoicie!
7/10
Piszmy:


*foch*
(hahahaahaa pozdrawiam crazy jokerka)




Boskie! xddddd
Widzimy co znaczy "foch".
Warto wiedzieć xd
Jak ktoś mówi, że ma focha, to znaczy,
że fachowe opiekanie chleba! ŁAŁ
8/10!

Dowidzeeeeenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz