wtorek, 27 września 2016

20 faktów o Jakubie. *^*

Siemanko!

Kolejnaaa część maratonu aka Boxdel.
Gdy piszę ten post jest: 16:56, 2016-09-20.

Teeerazz nietypowy post, bo będę wam mówił o sobie ;-;
Nienawidzę mówić o sobie!!!
Trzeba zrobić coś dla innych żeby się o mnie dowiedzieli paru rzeczy.
Więc 20 faki(e)tów o mła!

1. Lubię czerwień, rushhh, i niebieski.
2. Mam 12 lat.
3. W styczniu (17) mam urodziny.
4. Jestem dobry w matmie.
5. Jestem w 100 najlepszych matematyków (dzieci) na pomorzu.
6. Lubię pisać kropki na końcu zdań.
7. Inka tego nie lubi.
8. Lubię pieski.
9. Mam kolege który zakłada 2 nogi za głowe i klepie się po pupie.
10. Spojrzałem przez okno i widzę jakąś dziewczynke.
11. Mieszkam na wsi.
12. Gram poza MSP w MC i TFM.
13. Moja ulubiona liczba to 7.
14. Chodzę do 1 gimby.
15. Cieszę się, że to prawie koniec.
16. Lubię jeść czipsy.
17. W szkole mam ksywke "Andrzej".
18. Kolega lubi mówić do mnie "Andrzeju, nie denerwuj się".
19.U mnie w klasie jest 12 dziewczyn, 10 chłopaków.
20. Nie lubię polskiego (Zuzka wie dlaczego xd).
*(dodatkowe) Mam skype, nazywam się: x/Pączek\x
(jakby co xd)

Konieeeec.
Krótki opis mnie xdddd
Dowidzeeeenia!

3 komentarze:

  1. Ano heeej! Fajny post xd Ja w klasie mam 7 chłopców i 15 dziewczyn XD











    Andrzeju, nie denerwuj się! XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w klasie mam 13 chłopaków i 13 dziewczyn. 13-pechowa liczba,która zawsze mnie prześladuje

    OdpowiedzUsuń