środa, 24 maja 2017

Jagodowy tydzień - część ze strojami

Witam Was w trzeciej i ostatniej części o jagodach, która wypadła akurat w dzień moich imienin. Cukierki rozdane, niestety nie zostało żadnego dla Was, przykro mi. W piątek postaram się zmienić wygląd bloga na taki, aby jak najbardziej odpowiadał owocowi, które wylosowałam - kiwi.
Czyli macie już mały spojler, w następnym owocowym tygodniu będzie dominowało kiwi.
Natomiast dziś nie o kiwi mowa, wracamy do naszych jagód i staramy się utworzyć look'a, który jak najbardziej będzie odwzorowywał ten owoc.

Dla dziewczyn - Nie Vip
Jeśli mam być szczera to ten look wcale mi się nie podoba. Próbowałam dopasować kolory jagód do looku, jednak niezbyt mi to wyszło. Ten granatowy odcień ma oznaczać główny kolor jagód, natomiast zieleń - liście krzewu, na którym one rosną. Wybierając fryzurę kierowałam się kształtem jagód. Zauważył to ktoś?

 
 


Dla dziewczyn - Vip
Widać duże podobieństwo pomiędzy tym lookiem a lookiem dla nie-vipów. Nie postarałam się, wiem. Również tutaj przy fryzurze wzorowałam się na kształcie jagód, zastosowałam także te same kolory. Mimo wszystko look uważam za nieudany. A może to tylko moja niska ocena mojej pracy?




Niestety nie mam ani czasu, ani wystarczających umiejętności aby zrobić look dla płci męskiej. Wystarczą mi już dwa brzydkie looki dla dziewcząt, mam nadzieję, że Wam też.

Przy okazji, to już był ostatni post o jagodach. Tak jak już pisałam wcześniej, w piątek pojawi się 'kiwiowy' wygląd bloga. Czekacie?

~Zuzia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz