środa, 22 marca 2017

Cheapest Look Challenge

Cześć, witajcie w pierwszym moim challengu na tym blogu. Nazywa się "Cheapest Look Challenge"
Hmm, ale o co w nim chodzi? Szybko Wam wytłumaczę, a jak już wiecie o co w nim chodzi przewińcie po prostu dalej.
Trzeba utworzyć jak najtańszego, ładnego looka.
Chyba proste? Dla mnie nie, postaram się zmieścić w kwocie 1000 sc. Zaczynajmy!
*Teraz zauważyłam, że ktoś już wykonał taki challenge na tym blogu, lecz ja naprawdę nic nie wiedziałam.*
A więc, niestety nie zmieściłam się w takiej kwocie, jak podałam.. Musiałam mieć te kocie uszy, one są śliczne, ale nie ważne. Look ma 1350 SC czyli nie ażtak dużo.. Moim look jest ładny i gdyby nie włosy (nie podobają mi się) to bym go kupiła. Tak w ogóle ta sukienka przypomina mi 4 lata temu kiedy ją kochałam, a ja biedna nie umiałam pieniędzy zarobić..

Żeby post nie był taki krótki, to dam ten look w innych kolorystykach:

Kolorystyka granatowo-biała
Kolorystyka różowo-czarna
Kolorystyka fioletowo-biała
Napiszcie jaka kolorystyka najbardziej Wam się podobała, do kolejnego posta no i cześć!

6 komentarzy:

  1. Jestem tutaj pierwszy raz i na bank nie ostatni! Szukam inspiracji i cieszę się, że trafiłam na tego bloga. Pozdrawiam serdecznie i w złych chwilach zapraszam do mnie po motywacje! :)
    http://sitkaddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu całej załogi ♥ Na pewno będę wpadać na Twojego bloga ;)

      Usuń
  2. Sprawdzaliście ten sposób na zdobycie VIPA ---> TUTAJ Moim zdaniem jest spoczko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. http://emily-mccline-i-msp.blogspot.com/2016/07/cheapest-look-challenge-challenge.html?m=1

      Usuń